پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 23 دی 1397 ، 54 : 12

کد خبر : 18689

از 0 نفر 0

واکنش سردار کمالی به یک کلیپ شاد

واکنش سردار کمالی به یک کلیپ شاد

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به انتشار ویدئویی که در آن چند سرباز مشغول شادی...

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به انتشار ویدئویی که در آن چند سرباز مشغول شادی هستند، واکنش نشان داد.
به گزارش ایسنا، سردار کمالی در یک استوری اینستاگرامی در واکنش به انتشار این ویدئو، نوشت: ان‌شاءالله سربازان وطن همیشه شاد و دلخوش و سرزنده باشند.
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: عده‌ای گلایه‌مند هستند و خودشان دست در دست دشمن باعث نفاق بین یگان‌ها هستند.
سردار کمالی نوشت: یک کلیپ ساده شادی از سربازان که حتماً در هرجایی صورت می‌گیرد؛ اما فیلمش پخش نمی‌شود. فکر کنید جوان خودتان است! حق شادی ندارد؟ دشمن‌شادکن
نباشیم.

تحلیل خبر

شادی و شاد زیستن از ملزومات اجتناب‌ناپذیر یک زندگی پویا، بانشاط، موفق و سالم است که در صورت نبود و یا کمبود آن، فرد و جامعه لاجرم به سمت‌وسوی افسردگی، خمودی، رکود و انجماد می‌رود و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های خطرناک اجتماعی را در سطح عمومی گسترش و ترویج می‌دهد.
فرد و جامعه افسرده و ناشاد، خشونت و درگیری‌های بسیاری را تولید می‌کند و از زندگی، زندان تاریک و هولناکی را می‌سازد که جز تلخی، عقب‌ماندگی، نفرت، تباهی و سیاهی حاصلی را دربرندارد.
متأسفانه جماعتی وامانده و جامانده از قطار پیشرفت و تعالی، با باورهای عجیب‌وغریبی که نشئت‌گرفته از خرافات و به‌دوراز عقل و منطق است، با جعل روایات و حتی احادیث، همواره شادی و نشاط را مذمت کرده و چهره دین و دینداری را وارونه جلوه‌گر می‌کنند.
به شادی کردن چند جوان عزیز سرباز که به هنگام خدمت به‌دوراز خانه و خانواده به‌سر می‌برند، باید آفرین گفت و آنان را تشویق و ترغیب به نشاط و شور بیشتر و وسعت دادن به دامنه این حرکت سازنده و ضد خمودی و افسردگی کرد.
البته برای از میدان به درکردن عوامل ضد شادی و نشاط اجتماعی باید همت همگانی به وجود آید و اجازه نداد برخی با مشکلات بی‌شمار روانی و روحی که سرگشته غم و اندوه شده‌اند و شادی را نماد و نمود ضدایمان! می‌پندارند، معرکه‌های خود را در میان مردم بگسترند و همگان را به گریه و اندوه فراخوانند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها