پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 12 اسفند 1397 ، 56 : 12

کد خبر : 18796

از 0 نفر 0

قدردانی از مأموری که مجیدی را جریمه کرد

قدردانی از مأموری  که مجیدی را جریمه کرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه قدردانی از مأموری که مجیدی را جریمه...

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه قدردانی از مأموری که مجیدی را جریمه کرد تأکید کرد که رانندگان مرتکب تخلفات پرخطر در نوروز امسال از سفر بازخواهند ماند.
به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد درباره برخورد پلیس با مأموری که بازیکن فوتبال را جریمه کرده بود، گفت: در این مورد از مأمور راهور به دلیل اینکه وظیفه‌اش را به‌درستی انجام داده است قدردانی خواهیم کرد.

تحلیل خبر

چند سالی است که چهره‌های تازه به شهرت رسیده‌ای که به‌طورمعمول پس از دو و یا سه سال نیز به فراموشی سپرده می‌شوند، براین تصورند که باید در تمام موارد به‌صورت ویژه به آنان نگریسته شود و آزادند هرگونه که تمایل داشته باشند، عمل کنند، حرف بزنند و در فضای مجازی اظهارنظر کرده و توقع دارند که به‌قول‌معروف از هفت‌دولت هم آزاد باشند! گویی قراردادهای اجتماعی برای این‌گونه افراد نوشته نشده و به‌اصطلاح «تافته جدابافته» هستند.
البته روی سخن ما با این ورزشکار نیست چراکه پس‌ازاینکه متوجه می‌شود که مأمور وظیفه‌شناس پلیس، هیچ‌گونه تفاوتی را بین او و دیگران قائل نشده و رفتارش با موازین و مقررات، مغایرت داشته، در فضای مجازی ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرده است؛ اما به‌خاطر شیوع رفتارهای عجیب‌وغریب از سوی برخی که سلبریتی نامیده می‌شوند، لازم است به این نکته اشاره کنیم و هشدار دهیم که در صورت گسترش و فراگیری اقدامات حساب‌نشده و نسنجیده‌ی شماری از این جماعت شهرت‌یافته، در آینده‌ای نه‌چندان دور، به‌اصطلاح «سنگ روی سنگ بند نمی‌شود» و مصیبتی عظیم به دیگر مصیبت‌های گریبان‌گیر ما اضافه خواهد شد. افرادی از این دسته در هر موردی اظهارنظر می‌کنند و برای جامعه نسخه می‌پیچند، گویی در تمام رشته‌ها تخصص، تبحر و تجربه دارند و خود را مغز متفکر مردم می‌پندارند. ژست‌های مضحک و پوچ طبیعت‌دوستی، حیوان‌دوستی و... به خود می‌گیرند اما در رفتار و عمل خلق خوب خدا را به هیچ حساب نمی‌کنند و به سخره می‌گیرند.
چه خوب بود هریک از این جماعت بهره گرفته از رسانه ملی! که به نام، نوا و نانی رسیده‌اند، تنها در رشته کاری و تخصصی خود اظهارنظر می‌کردند و در اموری که سر درنمی‌آورند، دخالت بیجا نمی‌کردند و به این واقعیت وقوف می‌یافتند که مانند دیگر افراد جامعه از حقوق یکسان برخوردارند.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها