پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 5 مرداد 1399 ، 24 : 21

کد خبر : 20228

از 0 نفر 0

اوراق مسکن گران تر شد

اوراق مسکن گران تر شد

هنگامی که سخن از گرانی مسکن و اجاره‌بهای آن به‌میان می‌آید

هنگامی که سخن از گرانی مسکن و اجاره‌بهای آن به‌میان می‌آید، بلافاصله ذهن مسئولان ذی‌ربط متوجه برخورد با افراد و اقشاری از جامعه می‌شود و با اهرم‌های فشاری که در دست دولتمردان است، آنان را مورد حمله و تهدید قرار می‌دهند و در این رابطه طرح‌های متعددی را پیشنهاد، مصوب و اجرایی می‌کنند؛ اما به بانک‌ها، دستگاه‌ها و نهادهایی که در پیدایش این گرانی نقش اساسی دارند، اعتناعی نمی‌شود و بسیار ساده و راحت از کنار آن می‌گذرند! گویی موجب و باعث هرگونه گرانی خود مردم هستند و مسئولان در این زمینه هیچ‌گونه نقشی ندارند!
در تحلیل پیشین خبری که دو ماه پیش مربوط به گرانی اوراق مسکن بود به این نکته اشاره کردیم و اکنون دوباره در این خبر، سخن از گرانی بیشتر این اوراق به‌میان آمده و در پی آن هیچ‌گونه واکنشی را از جانب مسئولان، مشاهده نمی‌کنیم.
همواره شاهد و ناظر نصایح مسئولانی بوده‌ایم که از موجر و مالک خوب سخن می‌گویند و همگان را به گذشت و انفاق دعوت می‌کنند، اما در مورد دستگاه‌ها و نهادهای قدرتمند، در این رابطه نظاره‌گر سکوت مطلق هستیم! انگار که فقط جامعه مسئول هرگونه مشکلی است و مدیران و مسئولان باید به‌طور مستمر تنها نصیحت‌کننده باشند و نقش مقصریاب را بازی کنند!


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها