جمعه 15 تیر 1403 7/5/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

شنبه 5 مهر 1399 ، 50 : 19

کد خبر : 21575

از 0 نفر 0

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: خودم هم این مجلس را انقلابی نمی‌دانم مجلس ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا گرفته اما مردم انتظار می‌کشند!

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: خودم هم این مجلس را انقلابی نمی‌دانم  مجلس ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا گرفته اما مردم  انتظار می‌کشند!

بهداری مجلس تعداد ۱۵۰۰ عدد واکسن آنفولانزا برای نمایندگان دریافت کرده است این در حالی است که واکسن آنفولانزا هنوز بین گروه‌های پرخطر و حتی کادر درمان توزیع نشده است اما نمایندگان مجلس، اولین گروهی هستند که این واکسن را دریافت می‌کنند.+ تحلیل خبر

بهداری مجلس تعداد ۱۵۰۰ عدد واکسن آنفولانزا برای نمایندگان دریافت کرده است این در حالی است که واکسن آنفولانزا هنوز بین گروه‌های پرخطر و حتی کادر درمان توزیع نشده است اما نمایندگان مجلس، اولین گروهی هستند که این واکسن را دریافت می‌کنند.
به گزارش همشهری آنلاین، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا خبر دریافت ۱۵۰۰ عدد واکسن آنفولانزا توسط بهداری مجلس صحت دارد گفت: من از بهداری مجلس پرس و جو کردم مجلس ۱۵۰۰ واکسن آنفولانزا را دریافت کرده است.
او ادامه داد: من موافق دریافت این واکسن‌ها نبودم ابتدا باید مردم دریافت می‌کردند بعد به مجلس، ارائه می‌شد.
شهریاری اضافه کرد: تعداد ۱۵۰۰ واکسن، نمایندگان مجلس خدمه و کارکنان را شامل می‌شود. بهداری با بیان اینکه تعدادی مریض سرطانی داریم، این را دریافت کرده است.
او در پاسخ به این سؤال که هنوز تعدادی از مردم و کادر درمان واکسن دریافت نکرده‌اند، چطور مجلس تعداد ۱۵۰۰ عدد واکسن دریافت کرده است، گفت: من این مجلس را انقلابی نمی‌دانم و انتقادها را درست می‌دانم.

تحلیل خبر

آنگونه که تبعیض و ویژه‌پنداری در مورد واکسن مردم را متنفر می‌کند، کمبود و یا نبود آن، در میان اقشار جامعه ایجاد خشم و نفرت نمی‌کند.
هنوز جای نیشِ سخنان یکی از نمایندگان مجلس در مورد تقاضای خودرو شاسی‌بلند و امتناع از پذیرش خودرو اهدایی و ویژه! یکی از خودروسازان به نمایندگان مستقر در خانه ملت، بر روح و روان مردم التیام نیافته است که رفتاری به‌دور از اخلاق و برخلاف شعارهای پیش از انتخابات مجلس، خشم عمومی را برمی‌انگیزد و جامعه را با احساس تضاد و تبعیض،‌ مواجه می‌کند.
سردادن شعارهای آنچنانی با چگونگی رفتارها و سبک زندگی برخی، مصداق ضرب‌المثل «دم خروس یا قسم حضرت عباس؟!» است.
هنوز جوهر مصوباتی که با عنوان مبارزه با سرمایه‌داری و .... به تصویب رسیده خشک نشده است، شاهد رفتارها و گفتارهای متناقض هستیم.
با مشاهده این عجایب، گاهی این فکر به ذهن متبادر می‌شود که شاید برخی جز فراری دادن سرمایه‌گذاران به‌ویژه در بخش مسکن و گسیل داشتن آنان به سمت کشورهایی مانند ترکیه و امارات، هدف دیگری ندارند!
با این اوصاف می‌توانیم ازاین‌پس «مرگ خوب است اما برای دیگران!» را به‌عنوان یک ضرب‌المثل در مورد «دوگانه‌ها و چندگانه‌ها» در این روزها به کار ببریم.

 


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « خبر برگزیده »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها