چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • تجلیل از سفیدپوشان اسوه مهربانی در روز پرستار

    رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا، شهردار صدرا، مدیر اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شهرداری صدرا و فرمانده سپاه شهر صدرا به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستان پیوند اعضا و بیمارستان سوختگی شهر صدرا از مقام شامخ پرستاران تجلیل کردند.

    سه شنبه 30 آبان 1402

    تجلیل از سفیدپوشان اسوه مهربانی در روز پرستار
  • ابزارهای سنتی، پاسخ‌گوی نیازهای مالی شرکت‌های دانش‌بنیان نیست

    معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با بیان اینکه ابزارهای سنتی پاسخ‌گوی نیازهای مالی شرکت‌های دانش‌بنیان نیست، گفت: طیف متنوعی از شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارند که در مراحل مختلف فعالیت خود به انواع مختلفی از حمایت نیاز دارند.+ تحلیل خبر

    دوشنبه 29 آبان 1402
  • مهاجرت سالانه بیش از ۲ هزار پرستار از کشور

    شمس‌الدین شمس رئیس شورای عالی نظام پرستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مهاجرت در بین پرستاران گفت: متاسفانه واقعیت این است که مهاجرت در بین پرستاران به دلیل شرایط کاری نامناسبی که دارند و همچنین شرایط و دریافتی‌های مناسبی که در سایر کشورها دارند، زیاد است.

    دوشنبه 29 آبان 1402
  • اجازه رقابت به تولیدکنندگان خودرو داده شود

    رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: پس از گذشت حدود دو هفته از جلسه‌ای که در شورای عالی نظارت اتاق بازرگانی برگزار شد و بدون نتیجه خاتمه پیدا کرد، چهار عضو دولتی شورا صورت‌جلسه‌ای را به صورت دست‌گردان و خارج از جلسه مبنی بر ابطال انتخابات رئیس اتاق بازرگانی تنظیم کردند و دستور به برگزاری انتخابات مجدد دادند.

    دوشنبه 29 آبان 1402
  • افزایش سن بازنشستگی در مجلس تصویب شد

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی و تقویت توان صندوق‌ها، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند.

    دوشنبه 29 آبان 1402
  • قضات در رسیدگی‌ها تحت‌تأثیر فشارهای بیرونی قرار نگیرند

    رئیس قوه قضاییه گفت: قضات در روند رسیدگی‌های خود تحت‌تأثیر فضاسازی‌ها و فشارهای بیرونی قرار نگیرند چرا که در این صورت بر امر تحقق تمام و کمال عدالت خدشه وارد خواهد شد.+ تحلیل خبر

    یکشنبه 28 آبان 1402
  • امضای قرارداد سرمایه‌گذاری احداث ۱۷ دستگاه پل هوایی عابر پیاده در شیراز

    رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری شیراز گفت: با امضای قرارداد میان شهرداری این کلان‌شهر و سرمایه‌گذار، ۱۷ دستگاه پل هوایی عابر پیاده در نقاط پرتردد این شهر احداث می‌شود.

    یکشنبه 28 آبان 1402
  • آرای صادره علیه شهرداری یاسوج بیش از 150 میلیارد تومان است

    شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان ریالی آرای صادره علیه شهرداری این شهر از سوی نهادهای دولتی، شرکت های خدمات رسان و افراد حقیقی را بیش از 150 میلیارد تومان عنوان کرد.

    یکشنبه 28 آبان 1402
  • درخواست از مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

    به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی سلطانی‌کیا (رئیس هیئت مدیره کانون عالی کارمندان دولتی بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی) در نامه‌ای به مجلس خواستار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشمول قانون تامین اجتماعی و اجرای صحیح قانون و اعمال دقیق ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی شد.

    یکشنبه 28 آبان 1402
  • کشف ۹۰ درصد تریاک جهان در ایران

    دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ۹۰ درصد تریاک جهان در ایران کشف می‌شود گفت: جهت کاهش آسیب ناشی از اعتیاد مرکز ویژه‌ای با همکاری سازمان ملل راه‌اندازی شده است.+ تحلیل خبر

    شنبه 27 آبان 1402
  • نباید از برچسب‌هایی مثل خالص‌سازی بترسیم

    دبیرکل جبهه پایداری گفت: نباید از برچسب‌هایی مثل خالص‌سازی بترسیم چون افرادی که این حرف را می‌زنند، دچار تناقض هستند و امروز تکرار این واژه، اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده است.

    شنبه 27 آبان 1402
  • جوانان این ۱۸ استان وام اشتغال می‌گیرند

    مدیرکل دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان هدف از این تسهیلات را ایجاد و توسعه اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: وزیر ورزش و جوانان بر افزایش تسهیلات به عنوان یکی از اهداف سال‌های اخیر تأکید کرده بود.

    شنبه 27 آبان 1402
  • شناسایی ۱۰ سال زودتر حمله قبلی با هوش مصنوعی

    اینجاست که نقش هوش مصنوعی مشخص می‌شود. این تیم از ابزار هوش مصنوعی جدیدی استفاده کرد که تغییرات چربی اطراف شریان‌های ملتهب و سایر عوامل بالینی را تجزیه و تحلیل می‌کرد که نشانه‌های آشکار حمله قلبی را تشکیل می‌دهند.

    شنبه 27 آبان 1402
  • بازی با جان مردم

    مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با انتقاد از اقدام برخی از رانندگان برای استفاده از قطعات اجاره‌ای برای اخذ معاینه فنی خودروهایشان، گفت: این کار به منزله دور زدن قانون نیست؛ بلکه بازی کردن با جان خود و سرنشینان و سایر شهروندان و همچنین خسارت مالی است.+ تحلیل خبر

    جمعه 26 آبان 1402
  • جریمه ۲۶ هزار میلیارد تومانی بانکهای متخلف در حوزه تسهیلات مسکن

    وزیر اقتصاد از جریمه ۲۶ هزار میلیارد تومانی بانک‌های متخلف در حوزه اعطای تسهیلات موضوع قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

    جمعه 26 آبان 1402
  • اعلام آمادگی پذیرش تحصیلی به دختران فلسطین و افغانستان!

    رویداد ۲۴ ایلنا نوشت: انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری درباره سفرش به عربستان سعودی گفت: در جده دیدارهای خوبی با دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی، نخست‌وزیر بنگلادش، وزیر خارجه اندونزی و مسئول حقوق بشر عربستان سعودی داشتیم. می‌توانیم همکاری‌های خیلی خوبی را در زمینه زنان رقم بزنیم و نقاط اشتراک بسیار زیادی با کشورهای اسلامی در حوزه زنان و همچنین غزه داریم. نسبت به نسل کشی و آپارتاید در غزه شاهد اتفاق نظر کشورهای اسلامی هستیم.

    جمعه 26 آبان 1402