پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 22 آبان 1396 ، 06 : 18

کد خبر : 16195

از 0 نفر 0

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران: ناامن بودن پیاده‌روها برای عابران

عضو هیئت‌رئیسه شورای  شهر تهران: ناامن بودن پیاده‌روها برای عابران

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران گفت: طبق آمارها بیش از ۶۰ درصد جان‌باختگان در سطح شهر، عابران پیاده هستند...

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران گفت: طبق آمارها بیش از ۶۰ درصد جان‌باختگان در سطح شهر، عابران پیاده هستند چراکه پیاده‌راه‌ها امن نیست و مردم از سطح خیابان تردد می‌کنند.
به گزارش جام جم آنلاین؛ زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با مهر، در خصوص ساماندهی پیاده‌راه‌های پایتخت، افزود: شهردار تهران باید در اولین فرصت زمانی، برنامه زمان‌بندی را از معاونت عمران درخواست کند و طبق آن پیاده‌راه‌ها دسته‌بندی شود به‌طوری‌که پیاده‌راه‌هایی که در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت قابلیت تعریض دارد را برای یکسان‌سازی سطحی و رفع موانع در دست اقدام قرار دهد.
وی با تأکید بر اینکه بارها درباره ساماندهی پیاده‌راه‌های تهران به شهرداری تذکر داده‌شده، گفت: طبق آمارها بیش از ۶۰ درصد جان‌باختگان در سطح شهر، عابران پیاده هستند چراکه پیاده‌راه‌ها امن نیست و مردم از سطح خیابان تردد می‌کنند. شهر تهران برای مردان بالغ سالم تشکیل‌شده و هیچ گروه سنی در آن دیده نشده است که امیدواریم با تمهیدات شهرداری برای ساماندهی پیاده‌راه‌ها اتفاقاتی صورت بگیرد.
عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران در پایان تأکید کرد: ساماندهی منظر، سیمای شهر و پیاده‌راه‌ها الزام اساسی است که معاونت عمران شهرداری تهران باید برنامه خود را در اولین فرصت ارائه دهد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « یادداشت / تحلیل خبر »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها