پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 29 آبان 1396 ، 04 : 13

کد خبر : 16212

از 0 نفر 0

استاندار فارس: رسانه‌های فارس روحیه امیدواری را در جامعه توسعه دهند

استاندار فارس: رسانه‌های فارس روحیه امیدواری را در جامعه توسعه دهند

استاندار فارس از رسانه‌های استان خواست که با ایجاد امید و شادابی در جامعه مردم و مسئولین را در کنار یکدیگر تشویق به...

استاندار فارس از رسانه‌های استان خواست که با ایجاد امید و شادابی در جامعه مردم و مسئولین را در کنار یکدیگر تشویق به پیشرفت و توسعه کنند. به گزارش مهر، اسماعیل تبادار در جلسه شورای کشاورزی استان فارس تأکید کرد: مردم در تمام شرایط مددکار مسئولین هستند و آنچه می‌تواند این انگیزه را برای آن‌ها افزایش دهد نقش رسانه است. وی ادامه داد: از طرفی دیگر در چنین شرایطی رسانه‌ها هستند که می‌توانند با دادن انگیزه به مسئولین آن‌ها را به کار و تلاش بیشتر تشویق کنند.
استاندار فارس با اشاره به اینکه امید دادن به جامعه موفقیت به همراه خواهد داشت، افزود: انتقاد مناسب با ارائه راهکار به‌طور حتم به نفع مدیران و جامعه است، اما فضای ناامیدکننده مشکلی را حل نمی‌کند. تبادار یادآور شد: زمانی که رسانه‌ها امید و شادابی را در جامعه تزریق کنند آن موقع است که مردم در کنار مسئولین حرکت‌های بزرگ و مؤثر انجام خواهند داد و شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید از توانمندی اساتید دانشگاه استفاده شود، گفت: در موضوع آب، کشاورزی و خشک‌سالی به‌طور حتم نگاه کارشناسان مؤثر است، اما نگاه اساتید دانشگاه و پژوهشگران با ما تفاوت دارد به همین دلیل باید از این نوع نگاه و دانش استفاده شود. وی تصریح کرد: جلسات شوراها برای تبادل‌نظر و رسیدن به یک نتیجه است، نه اینکه از دستور کار به‌راحتی عبور کنیم و یا وقت را با جدل تلف کنیم.
تبادار ادامه داد: کشت‌های گلخانه‌ای و آبیاری تحت‌فشار در استان فارس انجام‌شده است؛ اما ممکن است که ایراداتی داشته باشد. در این راستا در خصوص رفع مشکلات باید چاره‌اندیشی کرد که آن را بدون اشکال
بیان کنیم.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « یادداشت / تحلیل خبر »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها