پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

شنبه 21 اردیبهشت 1398 ، 58 : 15

کد خبر : 18928

از 1 نفر 5

معاون وزیر کشور: از ارائه آمار واحدهای بُحرانی کشور معذورم چرا می‌پرسید، مگر من پاسخگو هستم

معاون وزیر کشور:  از ارائه آمار واحدهای بُحرانی کشور معذورم  چرا می‌پرسید، مگر من پاسخگو هستم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: موضوع اجرای برنامه معافیت‌های مالیاتی واح...

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: موضوع اجرای برنامه معافیت‌های مالیاتی واحدهای صنعتی از مرکز تا شعاع 120 کیلومتر در استان قزوین، پیگیری و تعیین تکلیف می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در جمع خبرنگاران استان قزوین بیان کرده بود که ممنوع شدن ورود برندهای خارجی، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی محسوب شده و با این مهم رونق تولید محقق می‌شود. به گفته وی، با ممنوع شدن ورود برندها به کشور می‌توان امیدوار بود که بستر خوبی برای حمایت از کالای ایرانی و رونق بیشتر تولید مهیا شود و این فرصت باید به کیفی‌سازی محصول و افزایش تولید منجر
شود. بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درخصوص ممنوعیت برندهای خارجی برای رونق تولید اظهار کرد: طرح اول درزمینه ممنوع شدن برندهای غیرمجاز در حوزه پوشاک بود که سال گذشته با دستور وزیر کشور و مصوبات قانونی اجراشده و از فعالیت این برندها جلوگیری به‌عمل‌آمده است. وی درخصوص این موضوع که برای ارتقای کیفیت برندهای داخلی و ایجاد بازار رقابت بین تولیدکنندگان داخلی چه برنامه‌ای در دستور کار دارید؟ توضیح داد: این را باید از وزارت صنعت بپرسید، من نباید پاسخگو باشم. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در پاسخ به این سؤال که برنامه معافیت‌های مالیاتی واحدهای صنعتی از مرکز تا شعاع 120 کیلومتر به کجا رسید و چرا معافیت‌ها در قم و سمنان اجراشده اما در قزوین اجرایی نشده، اظهار کرد: بنده قانونش را ننوشته‌ام که از من سؤال می‌پرسید اما قول داده‌ام که موضوع را پیگیری کنم تا تعیین تکلیف شود. دین‌پرست درخصوص تعداد واحدهای راکد و بحرانی کشور نیز گفت:  از ارائه آمار تعداد واحدهای بحرانی کشور معذورم.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « یادداشت / تحلیل خبر »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها