پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 29 دی 1398 ، 40 : 14

کد خبر : 19111

از 0 نفر 0

نماینده شوش: اگر پشتیبان ولایت‌فقیه هستیم باید با شکم‌گرسنه هم رأی بدهیم

نماینده شوش: اگر پشتیبان ولایت‌فقیه  هستیم باید با شکم‌گرسنه  هم رأی بدهیم

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان...

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است. اگر پشتیبان ولایت‌فقیه هستیم باید با شکم‌گرسنه هم رأی بدهیم.
سید راضی نوری در گفت‌وگو با ایسنا افزود: انقلاب مردم ایران، انقلاب نان‌وآب نبود.
انقلاب ارزش‌ها و اعتقادات بود. دشمنان برای هر کشوری که بخواهد به‌جایی برسد، موانعی ایجاد می‌کنند. آل‌سعود و اسرائیل و آمریکا هرلحظه و هر ساعت شیطنت می‌کنند. نامزدهای انتخاباتی نباید آب به آسیاب دشمن بریزند. وقتی مردم می‌بینند که فرزندان مسئولان در خارج از کشور تحصیل می‌کنند، پای صندوق رأی
نمی‌آیند. مردم اگر بدانند که نامزدی از جنس خودشان است، به او رأی می‌دهند. مردم به نامزدی رأی می‌دهند که سوار ماشین بنز نشود. اشرافی‌گری، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

تحلیل خبر

به نظر شما کسانی که چنین نظراتی می‌دهند به ولایت‌فقیه خدمت می‌کنند؟ لازم نیست با روانشناسی و جامعه‌شناسیِ تبلیغات آشنا باشیم بلکه افراد کم‌سواد هم می‌دانند که این‌گونه نظر دادن، بزرگترین ضربه را به ولایت‌فقیه می‌زند. در جامعه‌ای که به دلایل داخلی و خارجی، مردم سخت‌ترین شرایط اقتصادی را می‌گذرانند ذکر چنین جملاتی، سَم قاتل است. همیشه گفته‌اند اگر می‌خواهید چیزی را تخریب و نابود کنید لازم نیست با آن مخالفت کنید بلکه از آن «بد دفاع» کنید. گوینده این سخن که «اگر پشتیبان ولایت‌فقیه هستیم باید با شکم‌گرسنه هم رأی بدهیم» چه بخواهد، چه نخواهد، چه بداند، چه نداند، با این سخن، همه مردم، خصوصاً طبقه محروم و مستضعف جامعه را که نانی برای خوردن ندارند، به‌شدت بدبین و بی‌اعتقاد می‌کند.
کاش افرادی چون جناب ایشان، مدتی در محضر اساتید مختلف شاگردی می‌کردند و درس می‌خواندند تا بدانند که چه بگویند و چگونه بگویند. اگر ایشان خودشان نانی برای خوردن نداشت و خدای ناکرده به بیماری خاصی با هزینه‌های میلیونی روزانه مبتلا بود و پولی برای درمان نداشت، همچنین دائم خانه‌به‌دوش بود و با حقوق ماهیانه یک تا دو میلیون تومانی می‌خواست اجاره منزل بپردازد و فرزندانش به خاطر نداری نمی‌توانستند ازدواج کنند و چند فرزند بیکار در خانه داشت و خودش نیز پشتوانه حقوق نمایندگی را نداشت و... آیا باز چنین حرف‌هایی می‌زد؟ اصلاً مگر دفاع کردن از ولایت‌فقیه حتماً باید با فقر و نداری پیوند بخورد؟ آیا عضو فراکسیون ولایی مجلس بودن به معنای این‌گونه بد دفاع کردن از ولایت است؟ اینکه گفته است انقلاب مردم ایران، انقلاب آب‌ونان نبود انقلاب ارزش‌ها و اعتقادات بود، چه کسی منکر آن است؟ همه ما معتقدیم آب‌ونان مردم، نیاز به انقلاب نداشت مردم به سطح بسیار بالاتری از آب‌ونان می‌اندیشیدند و نباید آنان را در سطح رفع نیاز به آب‌ونان محدود کرد. مردم محترم شوش که در حوزه نمایندگی ایشان زندگی می‌کنند با شنیدن این سخنان، چه قضاوتی در مورد وی و مدعایش می‌کنند؟ خوب حرف زدن، هنر است و نشانه خردمندی است...


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « تحلیل خبر »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها