پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 13 بهمن 1399 ، 46 : 18

کد خبر : 22389

از 0 نفر 0

یک عضو کمیسیون قضایی مجلس: ناجا عذرخواهی کند

یک عضو کمیسیون قضایی مجلس: ناجا عذرخواهی کند

یک عضو کمیسیون قضایی مجلس ضمن تحسین عذرخواهی نماینده‌ای که با مأمور راهور پلیس درگیر شده بود از نیروی انتظامی خواست که به خاطر ادبیات مأمورش از مردم و مجلس عذرخواهی کند.+ تحلیل خبر

یک عضو کمیسیون قضایی مجلس ضمن تحسین عذرخواهی نماینده‌ای که با مأمور راهور پلیس درگیر شده بود از نیروی انتظامی خواست که به خاطر ادبیات مأمورش از مردم و مجلس عذرخواهی کند.
به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم میمه، برخوار و شاهین‌شهر در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به ماجرای نماینده سبزوار و درگیری او با مأمور راهور پلیس در خیابان دروازه دولت تهران گفت: این تجربه به ما نشان داد که چگونه شفافیت راه را بر سیلی‌های متعدد مدیران، کارمندان و مأموران به اقشار مختلف مردم می‌بندد. ضمن تحسین نماینده‌ای که یک سیلی به نفس اماره خودش و یکی سیلی به دشمنان نظام و مجلس زد به نیروی انتظامی هشدار می‌دهم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد که مأمورانش در هنگام اعمال قانون از چهارچوب قانون تجاوز کنند.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی مردم و قانون برایش فرقی نمی‌کند از نیروی انتظامی پلیس خواست تا نسبت به ادبیات مأمور راهور از مجلس عذرخواهی کند.

تحلیل خبر

به عضو محترم کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌دهیم برای اینکه هم سیلی محکمی بر نفس اماره سربازانی که پای را از گلیم خود درازتر می‌کنند، زده شود و هم عبور از خطوط ویژه برای صاحبان منصب و مقام با مشکلی مواجه نشود و هم سیلی‌خوردگان به عذرخواهی ملزم شوند، مصوب کنند ازاین‌پس به‌محض مشاهده خودروهایی که متعلق به ازمابهتران است، همگان کنار بکشند و راه را بگشایند و همزمان نیز سر تعظیم فرود آورند و با تقدیم احترامات جامع و کامل، حضرات را بدرقه کنند.
مصوب فرمایند ازاین‌پس در قسمت جلو، عقب و بغل خودروهای اهدایی خودروسازان به نمایندگان معزز مردم در مجلس شورای اسلامی با خطوط برجسته و درشت بنویسند «همگان کنار بروند، خودرو نماینده در حال عبور است» و همچنین قید کنند «نماینده محترم واکسن آنفلوآنزای ویژه زده است، مراقب باشید و توقف کنید تا عبور فرمایند» و...
با این حساب دیگر مشکل و مانعی بر سر راه نمایندگان محبوب ملت، سبز نمی‌شود و کسی به خود اجازه نمی‌دهد که خدای نکرده مراتب ادب و احترام، تعظیم و تکریم را نسبت به نمایندگان مردمی و دوست‌داشتنی مجلس شورای اسلامی به‌صورت تمام و کمال به‌جای نیاورد.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « تحلیل خبر »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها