یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 5/19/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 6 تیر 1391 ، 25 : 11

کد خبر : 1096

از 0 نفر 0

مصاحبه با ابراهيم سرشار ؛ پيشكسوت ورزش و كارشناس سرويس ورزشي روزنامه طلوع

مصاحبه با ابراهيم سرشار ؛  پيشكسوت ورزش و كارشناس سرويس ورزشي روزنامه طلوع

مصاحبه کنندگان : حمید رضا بشکار - علیرضا گلچین :با سلا‌م ، بفرمائيد از چه تاريخي با روزنامه طلوع همكاري

 با سلا‌م ، بفرمائيد از چه تاريخي با روزنامه طلوع همكاري نموديد؟

با عرض سلا‌م، ادب و احترام خاص خدمت كليه ورزشكاران بويژه پيشكسوتان بزرگوار و جنابعالي و همكاران محترمتان در نشريه وزين طلوع ، بنده از حدود سالهاي 77 الي 78 افتخار همكاري با نشريه مردمي طلوع را پيدا نمودم .

ظ‌‌چه عامل يا عواملي باعث شد شما  همكاري با طلوع را بپذيريد؟

بنده به طرح و ديده شدن تلا‌ش ورزشكاران در جامعه و آشنا شدن مردم با آن ها و فعاليت شان بسيار حساس بودم و هنگامي كه آقاي حاج محمد جواد شريف زاده از دوستان بزرگوار و همكار خوب فرهنگي ام پيشنهاد همكاري را دادند پذيرفته و خدمت استاد بزرگوار آقاي جعفري زاده رسيدم و پس از راهنمايي هاي ايشان كارم را با جديت و علا‌قه آغاز نمودم .

 چه كساني شما را در اين راه حمايت و همكاري نمودند؟

بتدا استاد بزرگوار آقاي جعفري زاده مدير مسئول و سردبير طلوع كه الحق و الا‌نصاف دست بنده را باز گذاشتند و حتي با محبت ايشان كه فرمودند شما خبرنگار نيستيد بلكه سردبير بخش ورزشي طلوع هستيد بيشترين حمايت و راهنمايي نمودند، سپس همكاران محترم خانمها: جوكار، احمدي، كاووسي كه همكاري خوبي با بنده داشتند، بيشترين سهم همكاري را خانم ضرغام داشتند كه علا‌وه بر زحمات خاص خودشان، بنده را نيز در تهيه گزارش ها، خبرها و مصاحبه ها حمايت و كمك نمودند و جا دارد از همگي سپاسگزاري نمايم. از استاد عباس كشتكاري، ابراهيم محمودي، و محسن علوي كه در نگارش قوانين و مقررات چند رشته ورزشي صميمانه همكاري نمودند ، همچنين پيشكسوتان و ورزشكاران عزيزي كه از همكاري با بنده دريغ ننمودند تشكر مي نمايم .

 در دوران فعاليت تان با چه كساني مصاحبه نموديد؟

ع‌عزيزان زيادي بودند كه تعدادشان كم نيستند  در خاطرم نمانده اما همين جا لا‌زم مي دانم از عزيزاني كه اكنون در بين ما نيستند نيز ياد نمايم. زنده ياد محمد علي احمدي، اكبر مرادي ، مسعود مرحمتي، فاخر حسيني ،‌كرامت اله مزدوريان و زنده ياد خانم معمارزاده روحشان شاد و يادشان گرامي باد .

 در زمان فعاليت تان با مشكلا‌تي برخورد نموديد؟

هر كاري مشكلا‌ت خاص خودش را دارد ولي در نهايت با محبت عزيزان ، مشكل خاصي ديده نشد .

فعاليت هاي تان بيشتر در چه زمينه اي بود؟

تهيه خبر و گزارش، مصاحبه، آموزش قوانين و مقررات ورزش توسط اساتيد مجرب و مطالب و مقاله هاي انتقادي، پيشنهادي ، در كل خبرها و گزارشهاي مان نيز طبق معمول در ايران و جهان بيشتر به فوتبال اختصاص داشت .

 فكر مي كنيد در چه زمينه اي كارتان دچار كمبود يا نقص بود؟

ع‌فكر مي كنم در زمينه عكاسي كه خودم تجربه اي نداشتم و نمي توانستم عكس بگيرم و همچنين اگر امكاناتي بود كه بتوانستم در روستاها و بخش ها حضور مستمر داشته و فعاليت هايشان را ديده و منعكس مي نمودم بهتر بود . اين دو موضوع را از نكات ضعف كاري خود مي دانم .

نقطه مثبت كارتان چه بود؟

استقلا‌ل كاري و انعكاس حقايق به دور از هر گونه جناح بندي و دسته بندي هاي معمول در جامعه و عدم وابستگي به هيچ يك از مسئولين شهرستان و استان را از افتخارات  و نقاط مثبت خود مي دانم .

 در پايان اگر صحبت خاصي داريد بفرمائيد؟

با تشكر از شما آقاي بشكار، عليرضا گلچين و برادر عزيزم آقاي پولا‌دي كه اكنون صميمانه با نشريه وزين طلوع همكاري مي نماييد و تلا‌ش عزيزان ورزشكار و جامعه ورزش را به اطلا‌ع مردم خوب، ورزشكار و ورزش دوست شهرستان كازرون مي رسانيد،آرزوي توفيق و سلا‌مت را دارم . همچنين در طول دوران فعاليت روزنامه نگاري اگر نتوانستم حق مطلب را ادا نمايم از همه عزيزان و بزرگواران حلا‌ليت مي طلبم .

طلوع : ضمن تشكر و سپاس فراوان از حسن نيت و زحمات آقاي سرشار در همكاري خالصانه با روزنامه طلوع، چون ايشان را همچنان از مجموعه همفكران و دلسوزان روزنامه طلوع مي دانيم ، جايگاه خاص وي در روزنامه طلوع براي هميشه محفوظ است و لذا از كلمه <همكار سابق> در عنوان كارشناسي ورزشي روزنامه طلوع استفاده نكرديم چرا كه ايشان را هميشه همكار و يار و ياور خودو كارشناس ورزشي طلوع  مي دانيم . همه كساني كه براي مدتي چه كوتاه و چه طولا‌ني با روزنامه ي طلوع همكاري داشته اند ،هميشه آنانراازخانواده ي  گسترده ي طلوع مي دانيم.مأجور به اجر الهي باشند .


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « ویژه (مصاحبه /گزارش) »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها