یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 5/19/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 6 تیر 1391 ، 51 : 11

کد خبر : 1106

از 0 نفر 0

كاظم اكرمي رئيس دادگستري شهرستان كازرون : در پيشگيري از وقوع جرائم مهم و برخورد با معترضين به جان و مال وناموس مردم ،‌اقدامات بسيار خوبي انجام شده است

كاظم اكرمي رئيس دادگستري شهرستان كازرون :  در پيشگيري از وقوع جرائم مهم و برخورد با معترضين به جان و مال وناموس مردم ،‌اقدامات بسيار خوبي انجام شده است

مصاحبه از : نصراله پناهی - داود کشاورز- فاطمه شفاعت :به مناسبت هفته قوه قضائيه ،كاظم اكرمي رئيس دادگستري شهرستان كازرون در مصاحبه با خبرنگاران ما به تشريح عملكرد اين دادگستري _ پرداخت . ..

به مناسبت هفته قوه قضائيه ،كاظم اكرمي رئيس دادگستري شهرستان كازرون در مصاحبه با خبرنگاران ما به تشريح عملكرد اين دادگستري _ پرداخت .

وي اظهار داشت: ياد و خاطره شهداي اسلا‌م خصوصا شهداي قوه قضائيه و آيت الله دكتر بهشتي را گرامي مي داريم و هفته قوه قضائيه را به كليه همكاران محترم تبريك عرض _مي كنيم .

به استحضار مردم شريف خصوصا مردم متدين و انقلا‌بي و شهيد پرور شهرستان كازرون مي رساند از تاريخ 1/4/1390 ورودي دادگستري كازرون 26251 فقره بوده كه از اين تعداد 14521 فقره مربوط به دادسرا و 11730 فقره هم ورودي دادگاه هاي عمومي و انقلا‌ب و شعبه ششم كيفري استان مستقر در كازرون است .

 10955 فقره پرونده هم وارد شوراي حل اختلا‌ف شده است از اين تعداد 1202 پرونده در شوراي حل اختلا‌ف به سازش مختومه گرديده و با اينكه ورودي حدود 20 درصد نسبت به گذشته در مدت مشابه افزايش يافته است و بيش از تعداد وارده حكم مقتضي صادر گرديده است .

 علا‌وه بر تلا‌ش كمي و سعي در جهت كاهش آمار براي ارتقاي كيفيت رسيدگي نيز اقدامات بسيار موثر انجام گرفته است. در پيشگيري از وقوع جرم خصوصا جرائم مهم و برخورد با معترضين به جان، مال و ناموس مردم هم اقدامات بسيار خوبي انجام گرفته و احكام قاطعي صادر و اجرا شده است  از جمله دو فقره حكم اعدام به اتهام تجاوز به عنف و اكراه و دو حكم قصاص اجرا گرديده كه اميد مي رود _ در آينده نه چندان دور انشاء الله كازرون و بخش هاي آن كه از جمله شهرستان هاي بزرگ استان فارس محسوب مي شوند از لحاظ امنيت در وضعيت بسيار خوبي قرار گيرد .

هر چند هم اكنون هم بخش هايي از اين شهرستان كه در گذشته جز _ ناامن ترين شهرها محسوب _ مي شدند با تلا‌ش و كوشش همكاران محترم خصوصا روساي محترم دادگاه هاي عمومي بخش هاي كنارتخته و كمارج و جره و بالا‌ده و تعامل بسيار خوب مسئولين و اعضاي محترم شوراي تامين شهرستان قابل مقايسه با گذشته نيست .

به هر حال دادگستري شهرستان كازرون با راهنمائي ها و مساعدت هاي موثر رئيس كل محترم دادگستري استان و هماهنگ با ديگر نقاط استان و كشور و با حفظ استقلا‌ل كامل و تعامل با مسئولين محترم شهرستان و راهنمايي هاي امام جمعه محترم تلا‌ش هاي گستردهي را در جهت احقاق حقوق مردم انجام داده كه به ياري خداوند متعال تاكنون موفق بوده و انشاءالله در آينده هم به ياري خداوند متعال و با توجه به نام گذاري امسال به سال  توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني توسط مقام معظم رهبري با توان دوچندان در خدمت به مردم خواهد كشيد .


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « ویژه (مصاحبه /گزارش) »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها