پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 5/9/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 11 دی 1391 ، 51 : 15

کد خبر : 1644

از 0 نفر 0

با اختصاص 5/1 ميليارد تومان؛ به زودي كار عمراني تونل محرم شروع مي شود

با اختصاص 5/1 ميليارد تومان؛   به زودي كار عمراني تونل محرم شروع مي شود

دكتر محمد صادقي با اعلا‌م خبر فوق افزود: در جلسه اي كه با حضور مهندس صادقي...

 


 دكتر محمد صادقي با اعلا‌م خبر فوق افزود: در جلسه اي كه با حضور مهندس صادقي- معاون وزير راه و مدير عامل شركت توسعه و ساخت زيربناهاي حمل و نقل كشور برگزار شد مسأله راه هاي منتهي به كازرون مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مقرر شد محور كازرون به دوراهي راهدار تا انتهاي كمارج در ايام دهه فجر يا نهايتا تا پايان سال به طور كامل مورد بهره برداري قرار گيرد .

نماينده شهرستان كازرون هم چنين از اختصاص مبلغ 5/1 ميليارد تومان جهت پرداخت مطالبات شركت هاي  راه بندر،‌پرزيش و جونك خبر داد و اظهار داشت : با اختصاص اين مبالغ به شركت هاي پيمانكار اميدواريم به زودي جاده محور تنگ ابوالحيات به قائميه به بهره برداري برسد .

وي يكي ديگر از پروژه هايي را كه از اعتبار يك ميليارد توماني برخوردار شده است، راه كازرون به پل آبگينه معرفي كرد و گفت : در خصوص راه كازرون به پل آبگينه نيز مبلغ يك ميليارد تومان اختصاص يافته تا به شركت هفتصد جهت اتمام اين مسير داده شود تا بدين ترتيب تا پايان سال شاهد افتتاح اين مسير باشيم .

اين عضو هيات رئيسه مجلس در بخش ديگري از سخنان خود به جلسه خود با محرابيان ، مسئول طرح هاي مهر ماندگار كشور اشاره كرد و با بيان اينكه اعتبار پروژه شيراز - بوشهر تا پايان خرداد به طور كامل داده مي شود،اعلا‌م كرد : اين محور كه از مسير كازرون مي گذرد تا انتهاي كمارج ادامه دارد وتا پايان سال جاري مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت .

 وي ادامه داد : محرابيان به استاندار دستور داد قير مورد نياز اين مسير را تهيه كند و به مدير كل راه هم در خصوص اتمام پروژه شيراز - دشت ارژن( قسمت كمربندي خان زنيان)  دستور پيگيري هر چه سريعتررا صادر كرد. وي در پايان با تاكيد بر اهميت رسيدگي به وضعيت فقرا و افراد بيبضاعت در جامعه اظهار داشت : در ديداري كه با غرقي، رئيس ستاد بازرسي و رسيدگي به شكايات رياست جمهوري داشتم در مورد كمك به افراد فقير و بي بضاعت در جهت درمان ، جهيزيه و تهيه لوازم زندگي صحبت شد و مقرر گرديد افرادي كه از طرف نماينده معرفي مي شوند در حد مقدور مورد كمك قرار گيرند .


ارسال دیدگاه Post comments


comment

حسين

با اختصاص 5/1 ميليارد تومان؛ به زودي كار عمراني تونل محرم شروع مي شود .همش حرف حرف حرف پس كو عمل...

1392/1/28

آخرین عناوین « ویژه (مصاحبه /گزارش) »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها