چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 5/8/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

سه شنبه 6 اسفند 1392 ، 07 : 12

کد خبر : 2262

از 0 نفر 0

نماینده استان گلستان در سی وششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم: در مرحله اول باید به دنبال ایجاد فضای قرآنی در خانواده باشیم

نماینده استان گلستان در سی وششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم: در مرحله  اول باید به دنبال ایجاد فضای قرآنی در خانواده باشیم

خبر فوري

سرويس خبري / مريم زارع خفري: محمد منصوری  نماینده استان گلستان در سی وششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم درشیرازدر گفتگو با خبرنگار ما گفت: قاریان و نمایندگان استان گلستان  را 4 خانم و 4 آقا تشکیل می دهند که در رشته های حفظ ،ترتیل، قرائت و مفاهیم با دیگرشرکت کنندگا ن رقابت می کنند.

محمد منصوری در مسابقات سراسری کارکنان دانشگاه آزاد را در سال 91 توانسته مقام اول راکسب کند وهمچنین  چندین مقام استانی در کارنامه قرآنی وی دیده می شود.

وی که در خانواده ای  قرآنی بزرگ شده است گفت: تشویق پدر و مادر بیشترین سهم را در انگیزه قرآن آموزی بچه ها در خانواده ايفا مي كند و در مرحله  اول باید به دنبال ایجاد فضای قرآنی در خانواده باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول سال در مراسم ها و جشن هايي که برگزار می شود برای  حضور مهمان هایی چون بازیگران یا فوتبالیست ها  از مدت ها قبل در سطح شهر تبلیغات وسیعی می کنند و در پایان مبالغ کلانی به عنوان هدیه به آنها داده میشود در حالیکه به حافظان وافراد قرآنی توجه چندانی نمی شود یا بعضا دیده نمی شود و این نقطه ضعف مسئو لان ما در حمایت از قشر قرآنی است.

محمد منصوری در پایان از میزبانی شیراز برای این مسابقات تشکر کرد و گفت: میزبانی شیراز از نظر  اقامت ،مکان وپذیرایی بسیار شایسته است و  همچنین مردم فارس توجه و استقبال خوبی از مسابقات داشته اند که در برابر آنها سر تعظیم فرو می آورم.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « ویژه (مصاحبه /گزارش) »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها