پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 5/9/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 24 مرداد 1390 ، 52 : 16

کد خبر : 447

از 0 نفر 0

معاون وزير صنايع و معادن: براي صنايع كوچك، ضمانت نامه صادر مي كنيم

معاون وزير صنايع و معادن:  براي صنايع كوچك، ضمانت نامه صادر مي كنيم

در حاشيه ي مراسم كلنگ زني شهرك صنعتي در كازرون طي مصاحبه اي

سرويس خبري / داود كشاورز: در حاشيه ي مراسم كلنگ زني شهرك صنعتي در كازرون طي مصاحبه اي معاون وزير صنايع و معادن مهندس احمدي به سوالات ما پاسخ گفت:

- امروز شما در شهرستان كازرون سه ناحيه ي صنعتي را كلنگ زده ايد لطفا در اين خصوص توضيح دهيد.

- در بحث توسعه ي زير ساخت صنعت در كشور خوشبختانه در دولت نهم و دهم اقدامات اساسي انجام شده. تعداد نواحي و شهرك هاي صنعتي ما به دو برابر افزايش پيدا كرده ، استان فارس هم در واقع عقب ماندگي كه در حوزه ي صنعت داشته رو به پيشرفت است و تعداد صنايع صنعتي كه خوشبختانه در اين استان رشد داشته دو برابر و نيم بوده است .  شهرستان كازرون هم به خاطر وسعت توسعه ي صنعتي و هم صنايع تبديلي داراي ظرفيت هاي مناسبي است و از اين ظرفيت ها استفاده نشده است . امسال ما شاهد كلنگ زني سه شهرك صنعتي بوديمشهرستان كازرون از نظر شهرك صنعتي وسعت زيادي دارد و اين تعداد شهرك صنعتي در كمتر شهري از كشور است . در بخش زير ساخت توسعه ي صنعت با پيگيري هاي نماينده ي مردم در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار آقاي رئيسي خوشبختانه ، تخفيف هايي كه ما در مناطق محروم داريم در نظر گرفته ايم.

- در شهرستان كازرون چه شرايط ويژه اي را در نظر گرفته ايد؟

- در اين منطقه پنجاه درصد با توجه به محروميت كه دارد  تخفيف مي دهيم باقي آن را در اقساط بلند مدت در سطح استان در نظر خواهند گرفت . سرمايه گذاراني كه بخواهند سرمايه گذاري كنند براي صنايع كوچك ما ضمانت نامه صادر مي كنيم از محل كمك هاي فني اعتباري كه در اختيار ما است براي صنايع نوين تبديلي در واقع اعبتار لازم را كه نياز داشته باشد در اختيارشان قرار مي دهيم. همچنين آنهايي كه در يك دوره ي محدود زماني بتوانند به بهره برداري برسانند از تخفيفات لازم پيش از موعد برخوردار مي شوند كه در اين صورت 10در صد تخفيف ديگر هم به آنهاميدهيم.


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « ویژه (مصاحبه /گزارش) »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها