چهار شنبه 13 تیر 1403 7/3/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

یکشنبه 20 شهریور 1390 ، 22 : 16

کد خبر : 517

از 0 نفر 0

بازديد معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسكن و ابنيه هاي دولتي

بازديد معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسكن  و ابنيه هاي دولتي

معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسكن و ابنيه هاي دولتي به...

سرويس خبري / داود كشاورز: معاون وزير راه  و شهرسازي در امور مسكن و ابنيه هاي دولتي به همراه دهقان ناصرآبادي نماينده مردم شهرستان كازرون به اتفاق مهندس كاوس رئيسي  و بخشدار قائميه از بيمارستان در دست احداث شهر قائميه و بيمارستان 217 تخت خوابي شهر كازرون بازديد و از نحوه ي پيشرفت فيزيكي اين طرح هابازديد كردند.‌

طي مصاحبه اي با مهندس عليزاده معاون وزير مسكن وي بيان داشت : استان فارس چه در بعد مسكن و چه راه سازي و ابنيه و تجهيزات دولتي در سطح  بالايي قرار دارد به طوري كه 10 بيمارستان در استان در دست احداث داريم و هم اكنون 1353 طرح دولتي در دست اجرا است.

مهندس عليزاده افزود: تا پايان امسال بيمارستان خشت و كنارتخته و فراشبند تحويل داده خواهد شد و بيمارستان 217 تخت خوابي شهر كازرون با اعتباري افزون بر 26 ميليارد تومان و 17 هزار متر مربع عمليات آن شروع شده است.

وي افزود:‌بيمارستان بخش خشت و كنارتخته امسال اعتباري  معادل 400 ميليون براي تكميل آن اختصاص يافته كه تا زمستان به بهره برداري خواهد رسيد و 21 هزار طرح در كشور با اعتباري معادل 640 ميليارد تومان در دست اجرا است كه 72 طرح آن بيمارستاني است و بعضي از طرح ها در سال ها ي گذشته بوده است.‌وي گفت: 72 طرح بيمارستاني در سطح كشور در سال 90  داريم كه اكنون 20 طرح آماده تحويل است.


ارسال دیدگاه Post comments


comment

بهشتی فرنایینی

مهندس علیزاده فردی سخت کوش ،پرتلاش وپی گیر در امور عمرانی است هنوز یاد وخاطره مساعی وتلاش وخدمات این بزرگوار در اذهان مردم استان اصفهان باقیست برای این دولتمرد باهوش آرزوی توفیق روز افزون از درگاه حضرت احدیت مسئلت داریم

1393/10/27

comment

بهشتی فر نایینی

با سلام چرا نظرها را روی سایت نمی گذارید ----------------------------------- سلام . شاید کمی دیر شود ولی مثل اون نظر دیگه تون رو سایت می گذاریم.

1393/10/29

آخرین عناوین « ویژه (مصاحبه /گزارش) »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها