چهار شنبه 3 مرداد 1403 7/24/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 28 شهریور 1390 ، 24 : 17

کد خبر : 538

از 0 نفر 0

حضور استاندار فارس و رئيس سازمان زندان هاي كشور در كازرون

حضور استاندار فارس و رئيس سازمان زندان هاي كشور در كازرون

رئيس زندان هاي كشور از زندان كازرون بازيد كرد...

رئيس زندان هاي كشور از زندان كازرون بازيد كرد

سرويس خبري / داود كشاورز: رئيس سازمان زندان هاي كشور همراه با دهقان ناصرآبادي نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلا‌مي و اژدر معاون فرماندار پس از بازديد از زندان قديم و جديد كازرون مسائل و مشكلا‌ت زندانيان را بررسي كرد.

غلا‌محسين اسماعيلي رئيس سازمان زندان هاي كشور در پايان اين بازديد طي مصاحبه اي اظهار داشت: علي رغم اينكه پروژه زندان جديد كازرون هنوز كاملا‌ تكميل نشده است و با توجه به نامناسب بودن زندان قديم كازرون، دريك ماه آينده نسبت به رفع بعضي نواقص آن از جمله برق آن اقدام خواهد شد و زندانيان به زندان جديد انتقال خواهند يافت.

رئيس زندان هاي كشور اظهار داشت: اعتبار مورد نياز به منظور تكميل زندان كازرون يك ميليارد تومان است كه در سال 90 افزون بر 700 ميليون تومان تخصيص داده شده و بقيه هم در سال 91 اختصاص خواهد يافت.

اسماعيلي اظهار داشت: با هدف حرفه آموزي زندانيان كه مدت محكوميت آنها در حال گذراندن هستند ، 70 رشته فني حرفه اي در درون زندان ها تاسيس شده است كه بيش از 40 هزار نفراز مجموعه زندانيان كشور در رشتههاي مختلف آموزش ديده اند و در زندان ها مشغول كار هستند.

استاندار فارس در مورخه 25/6/90 به طور سرزده وارد شهرستان كازرون شد.

وي پس از ديدار با حجت الا‌سلا‌م خرسند امام جمعه كازرون در نماز جمعه شركت كرد

عابدين استاندار فارس طي مصاحبه اي كوتاه اظهار داشت: سفر به كازرون در برنامه كاري من است كه بدون اطلا‌ع فرماندار و مسئولين از شهرستان ها ديدار كنم و  شهرستان كازرون جز اين سفرها بود.

استاندار فارس اظهار داشت: از مشكلا‌ت  مردم كازرون بحث گرمي هوا و تعرفه برق است كه اقداماتي در استانداري انجام شد ولي مردم هم بايد رعايت الگوي مصرف كنند. وي افزود: به منظور رفع محروميت شهرستان كازرون بايد محروميت ها را اولويت بندي كنيم و پس از مطالعه و برنامهريزي از منابع استانداري جهت رفع مشكلا‌ت اقدام خواهيم كرد.

استاندار فارس در جلسه اي با حضور فرماندار در فرمانداري ، مسائل مختلف شهرستان را بررسي و دستور لا‌زم را صادر كرد.

استاندار در اين بازديد گفت: 50 ميليون تومان جهت از سرگيري كاوش ها در بيشاپور تخفيف اختصاص خواهد داد و در روستا ي كنده اي نيز مشكل آب ، مدرسه و مسجد را حل و در سفر آينده به طور رسمي به كازرون سفر خواهد كرد


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « مصاحبه »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها