پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 23 آبان 1390 ، 58 : 13

کد خبر : 664

از 0 نفر 0

جاده جديد كازرون به بوشهر تا دو سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد

جاده جديد كازرون به بوشهر تا دو سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد

طي مصاحبه اي با دهقان ناصرآبادي نماينده مردم شهرستان...

سرويس خبري/ داود كشاورز: طي مصاحبه اي با دهقان ناصرآبادي نماينده مردم شهرستان كازرون در مجلس شوراي اسلامي ، وي پيشرفت فيزيكي تونل محرم در محور جديد كازرون به بوشهر را اعلام كرد .

دهقان ناصرآبادي گفت: با افتتاح اين محور علاوه بر اينكه شهرستان كازرون از بن بست تاريخي نجات مي يابد، با توجه به اينكه اين محور، مسير عبور كاميون ها يي است كه جنوب كشور به شمال را طي مي كنند، وجود اين جاده منافع اقتصادي بسياري براي مردم خواهد داشت .

وي افزود: از ديگر محاسن اين محور حذف نقاط حادثه خيز محور بوشهركازرون است . وي گفت: با افتتاح اين مسير، 15 كيلومتر مسير كازرون به بوشهر نزديك تر مي شود .

مهندس حميدرضا عرب سرپرست كارگاه شركت استرانوس گفت: طول اين محور 5/22 كيلومتر است كه از پل آبگينه شروع مي شود و تا كمارج ادامه دارد. در اين مسير تونلي به طول 2300 متر قرار دارد كه 165 متر آن حفاري است و تاكنون 50000 متر مكعب سنگ برداري انجام شده است .

عرب گفت: چنانچه مساله مبارزين خروجي تونل حل شود اميدوارم اگر با مشكلاتي در حفاري برخورد نكنيم تا دو سال آينده اين پروژه به صورت كامل به اتمام برسد، چرا كه از آن طرف هم عملات حفاري شروع مي شود شايان ذكر است به گفته عرب، اعتبار امسال اين پروژه 4 تا 5 ميليارد تومان است .


ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « مصاحبه »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها