پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 5/9/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

دوشنبه 16 آذر 1394 ، 22 : 13

کد خبر : 7879

از 0 نفر 0

مدیرعامل خیریه ی نرجس: فاز دوم موسسه خیریه نرجس در شهر صدرا راه اندازی می شود

مدیرعامل خیریه ی نرجس: فاز دوم موسسه خیریه نرجس  در شهر صدرا راه اندازی می شود

گفتگوی اختصاصی
در آستانه ی روز جهانی معلول، بهاءالدینی مدیرعامل مؤسسه خیریه مردمی نرجس شیراز و رئیس اسبق بهزیستی شیراز با روزنامه طلوع به گفتگو نشست.
ماحصل این گفتگودر ادامه آمده است:

 -وجود یک معلول در خانواده چه مسائل و مغضلاتی را در پی دارد؟
حضور یک فرد معلول در خانواده سبب ایجاد مسائل پیچیده ای می شود که ازجمله ی آن ها می توان به مسأله ی بهداشت روح و روان خانواده، متارکه زوجین به علت مشکلات روحی و روانی، انزواطلبی سایر اعضای خانواده در بین فامیل و اجتماع، ترک تحصیل،ناسازگاری و عدم ازدواج موفق دیگر فرزندان سالم خانواده و هم چنین به مخاطره افتادن اقتصاد خانواده اشاره کرد.

- چه اندازه نسبت به شفاف سازی و اطلاع رسانی مردم و خیرین راجع به فعالیت های مؤسسه معتقد هستید؟
اعتقاد قلبی ما این است که اگر مردم نتیجه ی کار و در واقع نتیجه ی حمایت های خود را ببینند، موجب جلب اعتماد ایشان و خیرین گرامی می شود که این موضوع برای ما بسیار مهم است وسرمایه ی بزرگی خواهد بود و در ادامه قدم هایی که این عزیزان جهت رفع نیازها برمی دارند و حمایت هایی که انجام می دهند بیشتر و بیشتر خواهد بود.

- هدفتان از تأسیس درمانگاه تخصصی و مجهز  در مجموعه نرجس چه بود؟
با توجه به اوضاع اقتصادی و مشکلات مالی که با آن مواجه بودیم و نگرانی نسبت به آینده مؤسسه، به این نتیجه رسیدیم که باید به دنبال یک درآمد ثابت و پایدار جهت تأمین نیازهای روزمره ی توان خواهان باشیم. بنابراین تصمیم گرفتیم در ورودی مؤسسه درمانگاه را راه اندازی کنیم که امروز درمانگاه در6 طبقه و با زیربنای بیش از 2000 مترمربع آماده ی ارائه ی خدمت به عموم مردم به خصوص معلولین می باشد.

- سخن پایانی...
این وعده ی نیک را به مردم فهیم و خیر شیراز و دیگر نقاط کشور می دهم که بنا داریم  فاز2 مؤسسه را در شهرک صدرا راه اندازی کنیم و این مهم ممکن نخواهد بود جز با اراده و عزم و سخاوت این عزیزان، امیدوارم که با مشارکت در این اقدام خداپسندانه که بهمن ماه امسال مراسم جشن گلریزان خواهیم داشت، سعادت دنیا و آخرت را برای خودشان و خانواده هایشان تضمین کنند.

ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « ویژه (مصاحبه /گزارش) »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها