پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 5/9/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

پنج شنبه 29 بهمن 1394 ، 23 : 14

کد خبر : 8204

از 0 نفر 0

فرماندار کازرون در گفت و گو با طلوع : 189 شعبه اخذ رای در شهرستان کازرون استقرار می یابد

فرماندار کازرون در گفت و گو با طلوع : 189 شعبه اخذ رای در شهرستان کازرون استقرار می یابد

این مقام مسئول در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت : 189 شعبه اخذ رای با همکاری...
سرویس شهرستان/ علی گلچین : حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون در گفت و گو با روزنامه طلوع با بیان اینکه بار دیگر با مشارکت حد اکثری اقشار مختلف مردم در 7 اسفند ماه شاهد حضور چشمگیری خواهیم بود،  گفت: با توجه به این دو انتخابات سرنوشت ساز با تمامی امکانات و همکاری دستگاه های مربوطه ان شاء الله شاهد برگزاری انتخاباتی مردمی و سالم خواهیم بود.


این مقام مسئول در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت : 189 شعبه اخذ رای  با همکاری بیش از 4000نفر در بخش های مختلف امور اجرائی و امنیتی انتخابات را برگزار خواهند کرد این در حالی است که از جمعیت حدودا 300 هزار نفری شهرستان کازرون، بیش از 170 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
وی ادامه داد: از کل صندوق های آرا در حوزه انتخابیه کازرون، 79 صندوق سیار و مابقی ثابت می باشند.
گرامی همچنین آمار صندوقهای بخش مرکزی را 73، بخش خشت 18، بخش کنارتخته 12 ، قائمیه 30 ، جره و بالاده 36 و کوهمره را 20 صندوق برشمرد و خاطر نشان کرد: نسبت به انتخاباتهای گذشته حدودا 7 الی 9 شعبه به دلایل مشکلات خاصی، ریزش داشته ایم .
به گفته او، آموزش نیروهای امنیتی از طریق مسئولین مربوطه انجام گردیده و محل های اخذ شعبه رای با بررسی های اولیه و تمهیدات لازم آمادگی کامل را دارا می باشند .
در گوشه ای دیگر از گفتگوی خود ایشان عنوان داشت : تبلیغات از روز پنجشنبه مورخه 29/11/94 آغاز و به مدت یک هفته تا 24 ساعت قبل از روز رای گیری پایان خواهد یافت همچنین این مقام مسئول متولدین 7/12/76 و قبل آنرا واجد شرایط  رای دانست و خاطر نشان شد که همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در محل های اخذ رای اجباری می باشد .
در پایان فرماندار شهرستان کازرون ضمن تشکر از رسانه ها عنوان داشت انشاالله با تدابیر لازم از طریق هیئت های اجرائی ، نظارت ، بازرسی ، و همچنین عوامل امنیتی بتوانیم انتخاباتی پر شور در سطح شهرستان داشته باشیم و ستادهای تبلیغاتی کاندیداها سعی کنند نسبت به تبلیغات درون سطح شهر نسبت به کلیه قوانین ابلاغ شده احترام خاصی قائل شوند  تا بعد از انتخابات با توجه به فرا رسیدن ایام پایان سال شهری زیبا و تمیز داشته باشیم .

ارسال دیدگاه Post comments


آخرین عناوین « ویژه (مصاحبه /گزارش) »

صفحه اینستاگرام روزنامه طلوع کانال واتس اپ روزنامه طلوع

پربازدیدترین ها