پنج شنبه 14 تیر 1403 7/4/2024

به وب سایت رسمی روزنامه طلوع خوش آمدید

خبر برگزیده

  • ۵ تا ۸۰ درصد سود بازرگانی بیشتر شد

    جزئیات کامل تعرفه واردات خودروها در سال جاری مشخص و اعلام شده که بر اساس آن سودهای بازرگانی برای واردات خودروها ۵ تا ۸۰ درصد بیشتر شده است.

    چهار شنبه 24 خرداد 1402

    ۵ تا ۸۰ درصد سود بازرگانی بیشتر شد
  • ارائه لایحه برنامه هفتم توسط رئیس‌جمهور به هفته بعد موکول می‌شود

    یک نماینده مجلس گفت: بهتر است بر اساس واقعیت‌ها لایحه برنامه توسعه نوشته شود نه بر اساس آرزوهایمان.

    چهار شنبه 24 خرداد 1402
  • رعایت حجاب از شروط دریافت تسهیلات بانکی شود

    سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.+ تحلیل خبر

    سه شنبه 23 خرداد 1402
  • بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار منابع ارزی بلوکه شده داریم

    رئیس کل بانک مرکزی گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار منابع ارزی بلوکه شده در کشورهای مختلف داریم که بعضاً مشخص نیست چرا پول ما در آن کشورها مانده، بنابراین باید دست به اقدامات سیاسی و دیپلماتیک برای آزادسازی آن بزنیم.

    سه شنبه 23 خرداد 1402
  • بالاخره با استعفای محسن رضایی موافقت شد

    تابناک: بالاخره استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی ریاست جمهوری مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به ایشان سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که قرار است نقش جدی‌تری در راستای تحول اقتصادی کشور ایفا کند.

    سه شنبه 23 خرداد 1402
  • بعد از سالها به یک راهکار مشترک علمی برای کنترل تورم نرسیده‌ایم

    مهدی طغیانی گفت: بعد از سالها هنوز به راهکار مشترک و همه پسند علمی که توانایی اجرا داشته باشد و بتواند تورم را کنترل کند نرسیده‌ایم.

    سه شنبه 23 خرداد 1402
  • قالیباف: علیرضابیگی فعلا اجازه نطق ندارند

    رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه بحثی را پیرامون آقای علیرضا بیگی مطرح کرده و برهمین اساس جلوی نطق ایشان گرفته شده است.+ تحلیل خبر

    دوشنبه 22 خرداد 1402
  • سربازان دارای ۴ فرزند معاف می‌شوند

    سازمان وظیفه عمومی فراجا ضمن تشریح فرایند معافیت سربازی و کسرخدمت برای سربازان وظیفه دارای سه فرزند و بالاتر اعلام کرد: همه سربازان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

    دوشنبه 22 خرداد 1402
  • این اقدام، قانونی است

    غضنفرآبادی در مورد اینکه بستن تریبون نمایندگان مجلس اولین‌بار است که اتفاق می‌افتد گفت: شما اولین‌بار ندیدید ولی بعدش می‌بینید.

    دوشنبه 22 خرداد 1402
  • ممنوعیت نطق در حوزه اختیارات هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و هیئت‌رئیسه نیست

    نماینده مردم تبریز در مجلس به خبر ممنوعیتش از نطق میان دستور که در صحن علنی امروز مطرح شد، واکنش نشان داد.

    دوشنبه 22 خرداد 1402
  • برنامه هفتم باید منجر به پیشرفت اقتصادی شود

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به طور میانگین ۵ برنامه توسعه قبلی کشور بین ۲۵ تا ۳۰ درصد اجرایی شده که اصلاً قابل قبول نیست.+ تحلیل خبر

    یکشنبه 21 خرداد 1402
  • اگر اختلاس، گرانی و تبعیض نباشد، مردم به قانون احترام می‌گذارند

    آیت الله جوادی آملی گفت: علم دینی این نیست که در اول کتاب‌ها عکس امام و رهبری و آرم جمهوری اسلامی را بگذاریم، این کار اسلامی نیست این اسلام مالی است،.. اگر می‌خواهیم راحت زندگی کنیم، راهش این است که نه بیراهه برویم و نه راه کسی را ببندیم! و در این صورت کسی هم با ما کاری ندارد.

    یکشنبه 21 خرداد 1402
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی به مجلس برگشت

    سخنگوی شورای نگهبان در گزارش خود به مردم ایرادات و ابهامات این شورا به طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» را تشریح کرد.

    یکشنبه 21 خرداد 1402
  • تغییر قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو

    مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت، تغییر قیمت ۲۸ محصول ایران‌خودرو را تأیید کرد و آن را ناشی از اعمال استانداردهای اجباری، نصب آپشن‌ها و امکانات جدید و همچنین تغییرات فنی این خودروها برشمرد.

    یکشنبه 21 خرداد 1402
  • به صِرف قول و حرف زدن مسئولان، امیدآفرینی ایجاد نمی‌شود

    به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام علی اکبر محسنی اژه‌ای در جلسه شورای تأمین استان مازندران طی سخنانی اظهار کرد: گاهی برای حل ریشه‌ای برخی از امور، راهی به جز حضور میدانی مسئولان و بررسی اوضاع و شرایط از نزدیک و متعاقباً انتقال مطالب به‌دست آمده به سایر مسئولان امر، وجود ندارد.+ تحلیل خبر

    شنبه 20 خرداد 1402
  • هیچ جایگاهی حق ندارد اعلام کند کارت سوخت نیست

    جواد اوجی: تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌ها را نسبت به گذشته کاهش داده‌ایم؛ مردم هم خوشبختانه همکاری می‌کنند تا بیشتر از کارت‌های سوخت شخصی استفاده شود.

    شنبه 20 خرداد 1402